Happy New Year!

More
1 year 11 months ago - 1 year 11 months ago #120 by XeNeX
XeNeX created the topic: Happy New Year!

16 years, that's how long I have had the pleasure of leading this guild. In that time, I have met so many of you who continue to follow me to this day. Many of you grew up as part of RM, joined at a young age and are now going off to be married and having kids. Some of you joined us at a later age and spent your best years with us and in some cases spent the last years of your lives having fun with us. I am writing this to wish you all a happy new year and to thank you for being part our community. Even more than that, thanks for being part of our family. I wish all your dreams come true in the new year and I hope to get to spend many more years with all of you.

Remember it is not all about playing the same game, but keeping in touch and cherishing those friends we made. Friends and community that many envy us for. That being Said..

Happy New Years Everyone!

16 años. ese es el tiempo que eh tenido el placer de ser lider de esta guild. En ese tiempo, eh conocodio tantos de ustedes que hasta el dia de hoy continuan conmigo en diferentes juegos. Mchos de ustedes crecieron siendo parte de de RM desde una edad joven y ahora estan casandose y teniendo sus propios hijos, Otros se unieron es su edad mas avanzada y pasaron hasta en algunos casos sus ultimos dias en este mundo disfrutando con nosotros. Estoy escribiendo esto para desearles a todos un feliz año nuevo y darle gracias por ser parte de nuestra comunidad. Mas que eso, gracias po ser parte e nuestra familia. Les deseo a todos que sus sueños se hagan realidad en el nuevo año y deseo pasr muchos años mas jugando juntos con ustedes.

Recuerden no es sobre jugar el mismo juego, pero mantenerse en contacto y recordar esas amistades que se hacen. Amigos y una comunidad que muchos nos envidian por tener. Con eso dicho...

Feliz Año Nuevo a Todos!
Last Edit: 1 year 11 months ago by XeNeX.
The following user(s) said Thank You: Fartropa, cinturadeavispa, Nella

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.253 seconds